Înțelegem importanța reușitei unei conferințe anuale, a unei conferințe de vânzări, de aceea ne-am propus să fim alături de echipa dvs în atingerea obiectivelor companiei dvs. Planificarea aceasta presupune anumite provocări, de aceea vă puteți încredința evenimentul dvs corporate unei persoane din cadrul resortului nostru, care va superviza personal fiecare aspect al organizării grupului dvs din momentul rezervării până la concepere, pregătire, set-up sală, material logistică, sonorizare. Toate aceste detalii vor face diferență între o conferință reușită și una memorabilă.
În mediul de afaceri contemporan, se manifestă din ce în ce mai des nevoia de motivaționare și consolidare a echipei, și asta se face prin intermediul teambuildingurilor. La Grand Hotel MInerva beneficiați de susținerea noastră pentru îmbunătățirea relațiilor membrilor grupului în vederea atingerii obiectivelor companiei dumneavoastră. Toate aceste activități de echipă ce presupun cooperare, strategie, comunicare, creativitate, uneori depășirea propriilor limite dar și cele legate de relaxare și distracție, se vor concretiza cu ajutorul pachetelor personalizate pe profilul companiei dumneavoastră!
Hotelul nostru dispune de două săli de conferințe, sala Burebista cu un nr de 80 locuri și sala Decebal cu 200 locuri, ambele având ca dotări: